luni, 27 iulie 2009

Prajitura cu fulgi


Este o prajitura care mie imi place pentru ca nu necesita coacere si este foarte usor de facut.

INGREDIENTE:

  • 250 gr. zahar tos
  • 1 pachet unt ( eu am folosit margarina Unirea)
  • 4 linguri cacao
  • 4 linguri miere
  • 1 pachet de fulgi de porumb(sau dupa preferinta)
  • 2 pumni de nuca, pusa putin in cuptor si apoi sfarmata
  • 1 esenta de rom





Untul+zahar+cacao+miere se pun pe foc si se amesteca pana se face ca o crema( se topeste bine margarina si se ingroasa un pic).






Dupa ce se ia de pe foc se amesteca cu fulgii,nuca si esenta de rom.



Se intinde in tava si se da la frigider 4-5 ore sa se intareasca.( se lasa in prealabil 1 ora sa se raceasca putin inainte de a o baga la frigider pentru ca este foarte fierbinte).



Dupa ce s-a intarit se taie bucatele si se tavalesc prin nuca pisata sau nuca de cocos.


Cam asa arata produsul final.


Sa aveti pofta!!!



3 comentarii:

nancy mt spunea...

mi-a placut gustul de ciocolata... surprinde-ne cu mai multe retete usoare:D

Anonim spunea...

arata foarte bine ... o sa o incerc si eu ;)

brunety spunea...

Sa imi spui daca ti-a iesit Mona;)

Trimiteți un comentariu