miercuri, 29 iulie 2009

Prajitura cu visine


Pentru ca suntem in sezonul estival profit de ocazie ca sa folosesc la prajituri fructe de sezon. Pentru aceasta prajitura am ales visinele,care sunt preferatele mele.

Ingrediente:

  • 6 oua
  • 260 gr. Zahar tos(eu am folosit zaharul fin pentru prajituri de la Margaritar pentru ca se topeste mai repede)
  • 180gr faina
  • 1 zahar vanilat Bourbon
  • 2 pumni de visine ( fara sambure,care se lasa la scurs)









Se separa albusul de galbenus. Se bate albusul spuma cu un praf de sare.




Apoi se adauga zaharul tos si plicul de zahar vanilat. Se bat albusurile pana se topeste zaharul.



Se incorporeaza pe rand galbenusurile.



Apoi se adauga in compozitie faina( se toarna treptat).


Se tapeteaza o tava cu ulei si faina si se toarna compozitia in ea.


Apoi se adauga visinile ( pe care le-am tavalit un pic in faina ca sa nu se lase pe fundul tavii si sa se lipeasca)


Se da la cuptor (preincalzit) la 200 grade pentru 30 minute. Sub nici o forma nu se deschide cuptorul inainte de cele 30 minute pentru ca s-ar putea ca prajitura sa se lase.Dupa cele 30 minute incercati prajitura cu scobitoare si daca trece testul cu scobitoarea inseamna ca este gata.

Asa arata la sfarsit!

Pofta mare!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu