marți, 28 iulie 2009

Supa de linte


Stiu ca cei mai multi dintre voi s-ar putea sa fie sceptici cand aud de linte, dar nu este vorba de lintea pe care o stim cu toti, ci este linte rosie uscata,care este foarte hranitoare.
Aceasta reteta o am de la o prietena draga si mie una imi place foarte mult.

Ingrediente

  • 2 cartofi
  • 1 morcov
  • 1 ceapa medie
  • 1 cana de line rosie uscata( la 1 cana de linte se adauga 4 cani de apa)
  • Condimente (eu am folosit delicat)


Cartofii se curata si se taie cubulete,ceapa se taie marunt si morcovul se da prin razatoare.

Se pun legumele in oala, se adauga cantitatea de apa necesara (eu am pus 5 cani pentru ca am pus legumele) si cana de linte.

Se pune oala pe foc si se condimenteaza dupa gust (eu am pus Delicat ). Se amesteca din cand in cand ca sa nu se lipeasca lintea de oala. Se lasa sa fiarba bine si cand boabele de linte s-au descompus complet si nu se mai simt bobitele atunci cand gustati inseamna ca supa este gata. Inainte sa o luati de pe foc se mixeaza un pic compozitia , pana nu se mai simt cartofi deloc. Asa arata la final. Lintea isi schimba complet culoarea. Este foarte gustoasa si satioasa in acelasi timp. Merita incercata reteta.


POFTA MARE!!!

Un comentariu:

nancy mt spunea...

a iesit mai bine decat la restaurant
merci mult

Trimiteți un comentariu