vineri, 31 iulie 2009

Orez cu fidea

Este o reteta arabeasca care mie mi-a placut de prima oara cand am mancat. Si cum nu se putea altfel am si luat reteta :d ca sa o testez ;)

Ingrediente:

  • 2 pumni fidea Barilla Filini-Vermicelles
  • 1 cana orez cu bob lung (eu l-am folosit pe cel de la Atifco, cu punga portocalie)
  • sare


Cu 10 minute inainte de a incepe preparea retetei se pune la umflat orezul in apa fierbinte.
Se pune ulei in oala si se caleste fideaua pana devine maronie.



Dupa aceea se adauga apa (la 1 cana de orez se adauga 1 cana jumatate de apa).
Se amesteca, se sareaza dupa gust si se lasa sa fiarba.
Cand a inceput sa fiarba se adauga orezul scurs. Se amesteca bine.
Apoi se da focul mic si se acopera oala.

Orezul este gata atunci cand apa a scazut si se vede orezul. Se ia usor cu o lingura si se gusta orezul, daca orezul este moale inseamna ca este gata. Daca insa se mai simt boabele de orez se mai adauga o jumatate de cana de apa si se amesteca folosind toartele oalei (nu se foloseste lingura pentru ca se sfarama orezul).




Se poate servi simplu sau cu salata de rosii cu castraveti.

Pofta mare!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu