marți, 15 septembrie 2009

Bezele


Inainte de a ma apuca de bezele am studiat temeinic cateva carti de dulciuri si am facut un mix de retete. Rezultatul a fost mult peste asteptari. Au iesit foarte bune,exact cum imi plac mie bezelele.

Ingrediente:

  • 4 albusuri
  • 135 zahar pudra

Mod de preparare:

Albusurile se bat bine pana albusul devine tare si daca intoarceti castronul nu se rastoarna. Unii bucatarii recomanda sa se intoarca castronul deasupra capului si daca nu cade nimik in cap inseamana ca sunt gata. Eu sincer nu am indraznit sa fac acest experiment si sa ma trezesc cu albusurile in cap :p:D

Apoi se adauga treptat zaharul pudra.

Se ia tava de la cuptor, se tapeteaza cu hartie de copt. Se ia din compozitia rezultata cate o lingurita (sau cu aparatul de spritat) si se aseaza in tava gramajoare, la o distanta de 1-2 cm una de alta.

Se incinge bine cuptorul inainte de a introduce bezelele in cuptor.
Se coc la foc foarte slab cu usa cuptorului pe jumatate deschisa. In primele 30 de minute am setat cuptorul la minim si urmatoarele 30 de minute am dat cuptorul la 120 de grade Celsius.
Mi-au iesit niste bezele tari la exterior si moi la interior,exact cum imi plac mie.





Un comentariu:

Anonim spunea...

arata foarte bine ... felicitari !!!

Trimiteți un comentariu