vineri, 28 august 2009

Pui cu ananas la tigaie


Ananasul este unul din fructele mele preferate. Ce-i drept pana acum l-am folosit numai la prajituri,niciodata la mancare. Cand am vazut prima oara reteta in Pofta buna trebuie sa recunosc ca am fost un pic suspicioasa, dar rezultatul a fost foarte gustos:d

Ingrediente:

  • 1 piept de pui
  • 3 linguri ananas bucati (eu am folosit ananas la cutie si l-am pus la scurs)sau 2 felii dintr-un fruct
  • 1 ardei gras rosu
  • 1 ardei gras verde
  • 1 ceapa mica
  • 1 morcov
  • 4 linguri ulei de masline
  • sare



Mod de preparare:

Pieptul de pui se spala si se taie bucatele.

Ceapa se taie solzisori,ardei se taie fasii subtiri si morcovul se taie rondele.

Se incing 2 linguri de ulei de masline si se adauga carnea de pui sa se soteze.

Se prajeste bine pe toate partile si dupa 10-15 minute se scoate carnea.

In aceasi tigaie se pun cele 2 linguri de masline ramase si se adauga ananasul,ardeii,ceapa si morcovul ca sa se soteze.

Cand au inceput sa se inmoaie legumele se pune carnea de pui. Se da focul mic si se lasa sa se soteze impreuna 10 minute.

La final se presara sare, se amesteca bine si se opreste focul.

Sa aveti pofta!!!


3 comentarii:

Anonim spunea...

deabia astept sa o incerc si eu:D:D

younona spunea...

nici nu vreau sa imi imaginez gustul ... toate retetele tale sunt superrr

brunety spunea...

Ma bucur ca va plac retetele mele.

Trimiteți un comentariu